art'otel
GDPR Cookie Compliance - Premium Add-On
Smash Balloon Instagram Feed
VWO
FAQs
Filter by:
Digital Key FAQs
Što da učinim ako moj digitalni ključ ne funkcionira?
Provjerite jesu li na vašem uređaju omogućeni Bluetooth i lokacija te ima li aplikacija usluga art'otela pristup lokaciji i Bluetoothu kako bi otključala vrata. Ako se problemi s digitalnim ključem nastave, naš će vam tim na recepciji rado pomoći.
Što se događa ako imam digitalni ključ, a telefon mi je prazan/ukraden/zaključan u sobi?
Idite na recepciju, a naš će vam tim rado pomoći.
Smijem li dijeliti svoj digitalni ključ?
Svoj digitalni ključ smijete podijeliti s ostalim gostima koji su obuhvaćeni vašom rezervacijom. Broj digitalnih ključeva koje možete podijeliti ovisi o broju odraslih osoba navedenih u vašoj rezervaciji. Ako je u vašu rezervaciju uključena samo jedna odrasla osoba, nećete moći podijeliti svoj digitalni ključ.
Mogu li dobiti i digitalni ključ i fizičku karticu s ključem?
Iz sigurnosnih razloga, možemo dopustiti samo jedan ključ po gostu. Ako imate digitalni ključ, a radije biste imali fizičku karticu, obratite se našem timu na recepciji. Da biste zamijenili fizičku karticu za digitalni ključ, prijavite se u našu aplikaciju (usluge art'otela) sa svojim brojem rezervacije kako biste dobili svoj digitalni ključ. Nakon što dobijete digitalni ključ, vaša fizička kartica više neće raditi.
Kada i kako mogu dobiti svoj digitalni ključ?
Svoj digitalni ključ možete dobiti na dan dolaska nakon 15 sati (ili ranije ako ste od hotela dobili potvrdu o ranoj prijavi). Morate biti unutar dva kilometra od hotela da biste dobili svoj digitalni ključ.
Mogu li zatražiti kasnu odjavu?
Da, možete pitati tim na recepciji o kasnoj odjavi u bilo kojem trenutku vašeg boravka.
Ako se odjavljujem putem interneta mogu li ostaviti svoju prtljagu na čuvanju?
Da, ako se odjavljujete putem interneta, svoju prtljagu možete pohraniti na recepciji.
Ako se odjavim putem interneta i zaboravim nešto u sobi, što da radim?
Ako se odjavljujete putem interneta, napustite svoju sobu i shvatite da ste nešto ostavili, možete posjetiti recepciju koja će vam rado pomoći.
Što se događa s mojim digitalnim ključem kada se odjavim putem interneta?
Kad se odjavite putem interneta, vaš će digitalni ključ biti deaktiviran. Preporučujemo da se odjavite putem interneta tek kad ste spremni za polazak.
Kada se mogu odjaviti putem interneta?
Možete se odjaviti putem interneta ujutro na odlasku. Ako imamo vašu adresu e-pošte u evidenciji, poslat ćemo vam poruku e-pošte u 7 ujutro na dan odlaska s poveznicom za internetsku odjavu.
Je li moje internetsko plaćanje sigurno?
Da, sva internetska plaćanja sigurno pokreće naš partner Adyen i zaštićena su 3D secure šifrom.
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Trenutačno prihvaćamo plaćanje kreditnim i debitnim karticama. Možemo prihvatiti samo kartice koje podržavaju 3D secure provjeru.
Imam nepodmirene troškove na svojoj rezervaciji, je li podmireno kada se odjavim putem interneta?
Ako uz vašu rezervaciju postoji preostali nepodmireni iznos, moći ćete ga platiti tijekom internetske odjave. Nećete morati ići na recepciju da biste to riješili.
Trebam dobiti povrat novca, kada ga mogu očekivati?
Nakon što se povrat sredstava obradi, može proći do 14 radnih dana do prijenosa na vaš bankovni račun.
Što se događa ako ranije stignem u hotel?
Ako stignete ranije od standardnog vremena za prijavu u 15:00, molimo vas da se uputite na recepciju. Naš tim vas može obavijestiti je li vaša soba slobodna. Ako nije, rado ćemo vam pričuvati prtljagu dok ne bude spremna.
Hoću li početi primati marketinške e-poruke ako se prijavim putem interneta?
Ne, marketinšku e-poštu slat ćemo vam samo ako date svoju izričitu privolu. To možete učiniti označavanjem odgovarajućeg potvrdnog okvira prilikom ispunjavanja podataka o gostu tijekom internetske prijave. Ako ste već pretplaćeni na našu marketinšku e-poštu i želite se odjaviti, obratite nam se na adresu: [email protected].
Koliko se dugo čuvaju moji podaci?
Koliko dugo čuvamo vaše podatke ovisi o važećim regionalnim propisima zemlje u kojoj boravite, kao i zahtjevima GDPR-a. Ako se želite raspitati o svojim osobnim podacima, obratite nam se na adresu: [email protected].
Tijekom internetske prijave prikupljamo i pohranjujemo iste podatke kao i kada se prijavljujete na recepciji.
Mogu li zatražiti raniju prijavu?
Da, tijekom internetske prijave vas molimo da potvrdite vrijeme dolaska. Međutim, ne možemo zajamčiti mogućnost ranije prijave. Ako želite zajamčiti sigurnost ranije prijave, obratite se hotelu prije dolaska.
Kada se mogu prijaviti putem interneta?
Prijavu putem interneta možete izvršiti dva sata nakon rezervacije, do 20 h na dan dolaska. Ako imamo vašu adresu e-pošte, poslat ćemo vam poveznicu da to učinite e-poštom u 17 h dan prije dolaska.
Zašto za internetsku prijavu moram platiti unaprijed?
Molimo vas da platite unaprijed kako biste cijeli proces prijave mogli obaviti putem interneta. Na taj ćete način uštedjeti vrijeme prilikom dolaska. Ako se odlučite za digitalni ključ potrebna nam je i uplata unaprijed kako bismo vam ga izdali. Ne tražimo nikakav depozit putem interneta. Ako želite pohraniti karticu, to možete učiniti na recepciji u bilo kojem trenutku tijekom vašeg boravka.