FAQs
Digital Key FAQs
Provjerite jesu li na vašem uređaju omogućeni Bluetooth i lokacija te ima li aplikacija usluga art'otela pristup lokaciji i Bluetoothu kako bi otključala vrata. Ako se problemi s digitalnim ključem nastave, naš će vam tim na recepciji rado pomoći.
Idite na recepciju, a naš će vam tim rado pomoći.
Svoj digitalni ključ smijete podijeliti s ostalim gostima koji su obuhvaćeni vašom rezervacijom. Broj digitalnih ključeva koje možete podijeliti ovisi o broju odraslih osoba navedenih u vašoj rezervaciji. Ako je u vašu rezervaciju uključena samo jedna odrasla osoba, nećete moći podijeliti svoj digitalni ključ.
Iz sigurnosnih razloga, možemo dopustiti samo jedan ključ po gostu. Ako imate digitalni ključ, a radije biste imali fizičku karticu, obratite se našem timu na recepciji. Da biste zamijenili fizičku karticu za digitalni ključ, prijavite se u našu aplikaciju (usluge art'otela) sa svojim brojem rezervacije kako biste dobili svoj digitalni ključ. Nakon što dobijete digitalni ključ, vaša fizička kartica više neće raditi.
Svoj digitalni ključ možete dobiti na dan dolaska nakon 15 sati (ili ranije ako ste od hotela dobili potvrdu o ranoj prijavi). Morate biti unutar dva kilometra od hotela da biste dobili svoj digitalni ključ.